2013. augusztus 8., csütörtök

Avicii- Wake me up


Feeling my way through the darkness
Érzem, hogy az utam végig vezet a sötétségben
Guided by a beating heart
A dobogó szívek vezetnek
I can't tell where the journey will end
Nem tudom hol ér véget
But I know where to start
De tudom, hol kezdődik.
They tell me I'm too young to understand
Azt mondják túl fiatal vagyok, hol megértsem.
They say I'm caught up in a dream
Azt mondják utolérem az álmom
Life will pass me by if I don't open up my eyes
Az élet úgyis megy nekem, hogy a szemem nincs nyitvaWell that's fine by me
Nos, ez rendben van velem.

So wake me up when it's all over
Szóval ébressz fel, amikor az egésznek vége
When I'm wiser and I'm older
Amikor bölcsebb és idősebb vagyok
All this time I was finding myself
Égész idő alatt megtaláltam magam
And I didn't know I was lost
És nem tudtam, hogy elvesztem
[x2]

I tried carrying the weight of the world
Próbálkoztam, de  világ túl nehéz
But I only have two hands
De csak két kezem van
I hope I get the chance to travel the world
Remélem lesz lehetőségem köbeutazni a világot
But I don't have any plans
De nincsenek terveim
Wish that I could stay forever this young
Azt kívánom, hogy örökké fiatal maradhassak
Not afraid to close my eyes
Nem félek becsukni a szemem
Life's a game made for everyone
Az élet egy játék, mely mindenki számár készült
And love is the prize
És a szerelem a jutalom

So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost
[x2]

I didn't know I was lost
Nem tudtam, hogy elvesztem
I didn't know I was lost
I didn't know I was lost
I didn't know I was lost

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése